Benimki de 6.ay 20 günlük hiç birleyen yemiyo hiç 0 yani ne yapcam bilmiyorum ya diyorum zorlamıyom belki biraz daha zaman geçince yer ama bişeyler yapmadan duramıyorum yapıyorum yemiyo çok sinirim bozuluyo doktora mı götürsem diyorum doktor ne yapacak yemeyen cocuga