duygupera 2 ay 22 günlük bebeğim var doğduğunda almadı şimdi 2 emip atıyor nasıl alıştırabilirim eli sürekli ağzında
eozlem duygupera alparslansmom1 benim oğlan 4 aylıkken emzik tuttu 😂 bibs kauçuk emzik siparişi verdik. 2 gün onu emdi, 3. gün bakkal emziğini tıktım ağzına şimdi emiyor 😂 kauçuk emzik ile deneyin bir de kızlar.
MerveH_ duygupera canim hiç almadiysa zorlama eşimin bj akrabası 3 dogum yaoti 3 u de emzik tutmadı ve gayet de sorun yaşamadı emzik almıyorsa dis kaşıyici falan verirsin zaten daha 2 aylik
kardelen1209 duygupera ben 15 tane emzikmarkasi denedim hic birini tutmadi 😁 4 aylik oldu oylesine bitane emzik verdim onu tuttu şimdi bütun emzikleri emiyo 😁 emziğin markasida baby soft
alparslansmom1 Ben de şurda bekleyeyim 😅 benimki de doğduğunda aldı 3 aylıkken bi anda bıraktı daha sa tutmadı tüm markaları denedim neredeyse 🤦🏻♀️
Dilekkardag Keşke en başından beri verseydin kendi sütünü sağıp emziği içine batırıp ver belki öyle tutar benimkide sadece uykuluyken tutar oda zar zor
duygupera Dilekkardag en başında almadı midesini bulandırdı hep öğürdü attı şimdi uyutmaya çalışıyorum ağzına verdim tuttu inşallah bırakmaz
Zeynpkcn Bizimde ahzina verince atıyordu emzigin usyune yavas yavas tik tik yaptik 2 gunde tuttun simddi uykuya geçişte alir sonrasinda uyudukdan 1 saat sonra kendi atar
Zeynpkcn duygupera bi sure elinizi emziginnustunden almayin iyice kavrasin ama zorls tutturmayin atmaya calisirsa diye dursun emzik
betusum 8 aylık bebeğim ters takla da atsam almadı yavrum emziği 4 tane emzik aldım emdi öğürdü hep hala deniyorum ara ara alır belki diye
alparslansmom1 eozlem wee baby kauçuk emzik denedim ama tutmadı hepsi aynı mı ki acaba kauçukların deneyeyim ona göre
eozlem alparslansmom1 uç kısmı yumuşak mıydı? Benim aldığım yumuşak, böyle kan alırken kolunuza bir serum lastiği takılır ya hani dokusu aynı onun gibi 😂 tarif edebildim mi bilemedim ama 😅
tombikdonerkankasiiskender Aya kadar oğluma ısrarla emzik alsın diye uğraştım anca aldı emdi ve şuan 4.5 yaşında hala bıraktıramadım keşke hiç alıştırmasaydım bence çokta ısrar etmemek gerek çocuklara 😅🤦🏻♀️