happy662_ arkadaşımın kızı da eşiyle oynarken sizinki gibi bacağı ağrımış, ağlamış ağrıyor falan diye. Onlara da acilde aynı şeyler söylenmiş . Ve bir sonraki günde geçmeyince korkup ortapediye götürüyorlar. Bir şey çıkmamış , korkmuş ondan basmıyordur demiş , bir de eti ezildiyse çabuk geçmez birkac gün sızlar demiş . Sonra da iyileşti . Sizin de öyledir ,geçmiş olsun 🤗