ertugrul509_ Hanımlar merhaba bebeğim 9bucul aylık ben hala regl olmadım 40 ımdan sonra ama yaklaşık 2 haftadır hep leke şeklinde bir türlü olamadım sürekli ağrı yapıyor emziriyorum ne kullanabilirim bitkisel yada ilaç olarak bilenininz var mı
freshmama ertugrul509_ hamilelikten önce reglim gecikip rahatsız ettiğinde soğan kaynatıp suyunu içmek söktürür diye okumuştum ve işe yaramıştı, tatile gideceğim dönem denk gelmesin diye de yapmıştım. Ama doğum sonrası işe yarar mı bilemiyorum
atlass1 ertugrul509_ doğumdan sonra bende 10 ay olmadım hep gecikince yaptığım kür soğan suyunu denedim birkaç gün sabah akşam içtim taze ılıkken birkaç güne olmuştum