Merhabalar oğlum 3 yaşında 5 kere havale geçirdi cuma günü tekrar ateş başladı antibiyotiğe başladık daha sonra hep acilde geçti kanda pazar günü öğlen crp 17 çıktı akşamına 49 ve şimdi baktırdık 72 olmuş antibiyotiğe iğneyle devam ediyoruz desefin kullanıyoruz genede enfeksiyon yğkseliyor ve çok dirençlş ateş yapıyor sebebi nedir doktorlar normal diyor