Canım tekrar bir doktora göstersen mi? Benim ilk kızımda hep öyle olurdu antibiyotikler ilaçlar sonrası hastalık geçerdi ama öksürük kalırdı. Tekrar doktora götürürdüm alerji şurubu ve buhar verirlerdi o şurubu içer içmez öksürük kesilirdi zaten. Belki öyle bir durum vardır sizde de bir götür tekrar