ferahmete valla kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş bu ayın 15 inde 3 aylık olacak oğlum bu saat olmuş hala ayakta 2-3 gündür de bu şekilde yapıyor. Uyku saatinde uyuyor 30-45 dk sonra yerinden zıplayarak uyanıyor ve bir daha da uyumuyor 🙈ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum artık 😱