Kızlar merhaba, bebekleriniz emekleme doneminden sonra nerede yatirdiniz, park yatak var suanda ve emekledikten sonra nasil bir yol izlemem gerek acikcasi bilmiyorum cocuk odasi da yapmadik acikcasi oraya montesorie yataklar oluyor yer yatagi oyle birsey yapip yaninda mi uyusam bilemedim bi fikir verirseniz sevinirim daha 7aylik olcak ama hazirlik yapmak lazim illaki ?