asafffh Merhaba hanımlar bunu okuyabilen var mı ne için yapılmış olabilir? https://imgyukle.com/i/CD0wUj
laura_ asafffh Osmanlıca da yazıyor ortada değişik şeyler ama insanın hürriyetinden bahsediyor okuduğum bazı yerlerde sihir olma ihtimali çok yüksek
sanannee asafffh ibranice yazılmış Yakın küllerini ağaç dibine yada nehir deniz suyuna atın ibranice sıkıntılı
glsre asafffh evet Arapça yazım yanlışı çok var ama başta bi ayetül kürsü yazıyo bi onu okuyabildim onunda devamı okunmuyor pek
ekimkizi_ asafffh ne olduğunu bilmiyorum açikcasi umarim kötü niyetli birşey degildir sizin elinize nasil gecti
siwpma Tavsiyem sirkeli suda bekletip yakmanız. Dua olsaydı bile kendi duanızı edebilirsiniz. Hiç risk almayın
Deletedmom_216 siwpma bu tars bulunan seyler ne oldugunu bilmeden yakılmamali. Akan suya atmak daha iyi olur. Yakilirsa ve kotu niyetle yapilmissa onu daha cok azdirir niyeti diye biliyorum. O yuzden yakilmayip akan suya atilirsa daha iyi olur