_thealparslan_ Hanımlar 1 aylık bebeğim var ve son bir haftadır bir hırıltı var genizde emerken memeyi ağyarak bırakıyor uykuya dalamıyor dalsada sık sık uyanıp ağlıyor. Burundada ses çıkıyor doktora götürdüm ciğerde sorun yok kusmuğu kalıyor olabilir genizde dedi ama ben tatmin olmadım acaba burun tıkanıklığı mı var başına gelen anne var mı nasıl anlicam birde serum fizyolojik nasıl kullanmalıyım korkuyorum biraz
Dilek1 _thealparslan_ evet bizde de aynı durum oluyordu serum fizyolojik damlatıp aspiratörle çekiyordum geçiyordu
hilall89 _thealparslan_ aynı durum bende de var nerdeyse 1 hafta olucak geçmedi hırıltısı sürekli burnunu açıyorum pazartesi tekrar kontrole goturucem
_thealparslan_ Dilek1 bende az önce denedim ikişer damla damlattım çıkaramadı burundan ağızdan geri yutamadıda arada kaldı hırıltı çoğaldı nerde yanlış yaptım bilmiyorum
_thealparslan_ Dilek1 evet çektim ama bişey çıkmadı çok ağladığı içinde bıraktım zorlamadım fazla . Gündüz çekmiştim aspiratörle baya büyük sümük çıkmıştı acaba ondan mı çıkmadı diyorum. Ama hırıltı hala var geniz dolu yani
Sbe Benim oğlumda olduğu zamanlar serum fizyolojik hırıltısını artırıyordu, yerine sütümle ıslatıyordum 1-2 dk sonra çekiyordum hala da öyle yapıyorum. Bir de odada ketıl çalıştırıyordum. Deneyin isterseniz 🤷🏻♀️
_thealparslan_ Sbe odamızı nemli tutuyorum ama bulamadım bir çare hala şaşırdım artık napıcamı bi anda tıkanır kalır diye korkuyorum
Dilek1 _thealparslan_ hem gazını çıkarması için hemde balgam olduğunda rahat atması için yüz üstü yatırıp yukarıdan aşağı ve aşağıdan yukarı doğru hafifce vurarak çıkmıştı bizde