2 buçuk aylık bebeğim 2 hafta önce ateş ve öksürükten hastanede 4 gün yattık. Ama hiçbir değişme yok evde hava verip serum fizyolojik uyguladık öksürük aynı devam ediyor balgama çevirdi burnunda ciğerlerinde hırıltı devam ediyor yarın da kontrolümüz var. Sizce yatış verir mi yine yoksa başka takviye mi verir of çok üzülüyorum ne zaman geçer acaba