monaroza88 Bundan var bende ama hiç güvenli bulmuyorum ayakları dengesiz gibi sallaniyo falan . Daha güvenli kullandığınız mama sandalyesi önerisinde bulunabilir misiniz
denizprenses1912 monaroza88 park yatagimiz da mama sandalyemiz de prego. İkisinden de çok memnunuz. Gerci mama sandalyesinde sıkılıyor artık bizimki ama güvenli ve tekerlekli zaten o yüzden tercih etmiştim.
defnesmom3 monaroza88 e bebekteki baby plus onu alin ben duser fln diye yuksek kullanmadim alt tarafini cikardim guvenlikle ilgili sorun olmaz
monaroza88 elfeva evet buna da baktım ama neye baksam hepsinde olumsuz bi yorum var kafam karıştı iyice😥 bari kullananlar yorum yapsa da bilsek.
cokbilmismom Gzdnr17 kaç aylık bebeğiniz ben bugün ikeaninkine baktımda bana çok iyi bir şeymiş gibi gelmedi ya küçük geldi gözüme ve çok sallanıyordu
monaroza88 cokbilmismom 7 aylık. Biraz da tombiş bi bebek. Hareketli baya sağa sola atıyo kendini. O yüzden sağlam bişey arıyorum😥
Vione Joie mimzy lx kullandık çok güzel ve sağlam. Sizin koyduğunuz tip sandalyelerde tek başına çocuğu bırakıp odadan çıkmak falan tehlikeli çünkü çabuk sarsılıyor. Bu tipler daha güven verici.
meraliredam Bize twin marka Trendyol dan bir arkadaşımız hediye aldı.Memnunuz.Masali bu arada ilerleyen dönemde öyle de kullanılabilir