maygirl Glrmila 3 yaşta aşı yok.4 ve 13 yaş aşısı kaliyor geriye bildiğim kadarı ile.olsa sizi sağlık ocağindan ararlar zaten.ama yok:)
asrinhatasi Glrmila 3yaşta aşı yok ama boy kilo takibi için çağıracağım demişti hemşire. Çağırırsa endişelenmeyin 🌸