sokomellalparslan tazeannisko benimki de öyle sağdığımda ön süt su gibi sjsjsjsj ama kilo aldırıyor onu diyenler bir sussun Kilo alımı az olursa doktorunuz zaten sizi bilgilendirir eğer miktarınızda bir sıkıntı yoksa ona takılmayın
-strongmother- tazeannisko benimde öyle ön süt zaten su gibi oluyor ön süt bittikten sonra yağlı süt geliyor onu diyenler hakt etmiş gayette kilo alımı güzel
tazeannisko sokomellalparslan öyle diyorlar ya moralim bozuldu benimki de baya akışkan ne bileyim moralim bozuldu miktarını da artırmaya çalışıyorum 2 aylık olcaz on gün sonra
mcansumh tazeannisko zamanla o koyuluk yoğunluk azalıyor ama böyle anlamazsın her ay tartı da anca netleşir takılma buna güzel beslen dinken