Kızlar ilk hamilegime 60 ile hamile kalıp 95 ile doguma gittim 2 sene sonra 82 kilo ile hamile kalıp 98 le doguma gittim sonra 82 ye geri düştüm yemek yemeyince sutumun gelmediğini farkettim önüme ne gelirse yedim sut olsun diye şuan 90 kilo olmuşum o kadar moralim bozuk ki goguslerim aşırı ama aşırı büyük kendime göre sutyen falan asla bulamıyorum 90 giyordum şimdi işte 110 120 😭gogulerim yüzünden millet içine çıkmak istemiyorum utanıyorum çünkü çok dikkat çekiyor kıyafetlerim yakışmıyor diyetisyene gitsem acaba bana uygun program yaparmı bilmiyorum moralim çok bozuk Eşimin yanında çok kaba büyük duruyorum afedersiniz Eşimin yanına yaklasamiyirum göbeğim yüzünden yanına yatınca bana sarilmasindan bile çok utanıyorum çünkü göbeğim sarkiyiyor😭