adasmummy Kızlar benim kız normalde 9 gibi derin uykuya dalardı 3-4 gündür dalamıyo çok hareketli ve sürekli etrafı seyrediyor atak haftası dedikleri olabilir mi acaba?
BenDiyeBiri_ adasmummy benimki de aynı sürekli etrafı izleme çit sesine uyanma abisi biraz gürültülü de oynuyor
BenDiyeBiri_ adasmummy aynen ayakta salliyorum yine fayda yok ya inşallah bı an önce biter ama bitsede 4 ayda herşey tepe taklak oluyo diyolar
adasmummy BenDiyeBiri_ evet ya korkutuyor beni ne zaman tamamen düzen olur bilmiyorum her ay atak çıkıyo 😂
Prenses_annesi22 adasmummy 4ay atagı cnm uyku gerılemesı olabılır diş agrıları bu zaman baslıyor etrafı kesfetme zamanı uyumak ıstemeyecek flam 😄
adasmummy Prenses_annesi22 Prenses_annesi22 ayyy canım inanır mısın eşim he rakşam 8-12 arası alıyor bebeği uyutuyor ben de uyuyorum normalde uyurdu adam 4 saat uğraşmış uyumamış 😂
tugces09 adasmummy benim kızım 4 buçuk aylık. 3 aydan sonra gece uykuları bozulmaya başladı. Önceden 4 saate kadar uyurdu. 3.aydan sonra 2 saatte bir uyanmaya basladi. Şimdi de 4.ay uyku gerilemesi yaşıyoruz. En fazla 3 saat uyuyo geceleri🥱
arasbek tugces09 bizde 3 ay 28 günlüğüz önceden 3-4 saat uyurdu ana bi aydır 2 saatte bi kalkıyor bazen bir saat bilet olduğu oluyor
adasmummy erenlerr erenlerr 5ten sonra net düzeliyorsa okeyim ama sanki düzelmeyecekmiş gibi hissediyorum 😂