Merhaba sevgili anneler
Bebeğim 8 aylık ben o 6. Ayında Iken çalışmaya başladım. Öğretmenim ve haftanın bir günü 15.30 da diğer günleri 12 de bitiyor derslerim. Bu sürede görümcem bebeğime bakıyor. Allah razı olsun çok da güzel bakıyor. Yalnız şu son haftada fark ettim ki bebeğim artık benim gelmemi ya da gitmemi umursamıyor halası odadan çıkınca onu takip ediyor o gelince mutlu oluyor. Aramızda bir kopukluk oldu gibi hissediyorum sizce ne yapabilirim. İşten gelir gelmez ona sarılıyorum öpüyorum aktivite yapıyoruz yıkıyorum onu ama sanki benimle bağlantısı azaldı gibi hissediyorum. Yardımcı olabilirseniz özellikle çalışan anneler böyle bir problem yaşadı mı yaşadıysa nasıl çözüm buldu merak ediyorum