Her mama dan yada emzirmeden sonra mutlaka gaz çıkarılmalı deniliyor bebeğim 17 günlük ilk başlarda hemen iki ovala bi gaz tamamdı bu aralar bazen gaz çıkıyor yada ben bazı seslerini geğirme sesimi sanıyorum acaba dakikalarca uğraşıyorum çıkmayınca çıkmıyor bu defa da vicdanen rahatsız oluyorum çıkmadan yatınca ne sırtım kaldı ne kolum pıt pıt pıt her defasında kolayca gaz çıkarabiliyo musunuz ? Çıkmazsa ne yapmalı