gamze1806 Selam arkadaşlar biraz sorunlu gebelik yaşadim, sezaryen için dikine kesim yaptılar, zımba dikiş attilar 3 ay oldu malesef izler hala çok belirgin, bu durum canımı sıkıyor, tamamen kaybolmaz iz biliyorum ama en aza nasil indirebilirim.
fob gamze1806 Contactubex kullandım doğumdan 10 gün sonra başlamıştım. 5 ay kullandım uzaktan gözükmüyor şuan iz. 10 ay oldu
sevolin gamze1806 bizim oralarda elma sür derler ya da kantıron yağı. Eşim elinden ameliyat oldu kantaron yağı iyi geldi
Yorgunanne3 Contratubexs yanlış yazmamisimdir umarım doktora bunu yazdirabilirsin..yada ücretli alabilirsin..dikişler kirmizimi suanki qörüntüsü
gamze1806 Yorgunanne3 araştirayim teşeklür ederim. evet kırmızı ve çukur oluştu yani görsel uygun olurmu bilmiyorum o yüzden yüklemedim.
kelebegiminannesiyim Yorgunanne3 o kremi ben de almıştım ama kullanmadım 18 ay oldu acaba şimdi kullansam işe yarar mı
hickimsebiri Geçmiş olsun, kızım ameliyat olduğunda doktoru izlerinin en aza inmesi için contractubex isimli bir jel önerdi biz onu kullanıyoruz, kesi yerinde oluşan beyazımsı deri oluşumunu engelliyor belki size de çözüm olabilir.
Yorgunanne3 gamze1806 coqu arkadaş kullanmis burada ki bende kullandım qercekten mükemmel bi krem hiç iz bırakmıyor düzenli kullanimda qunde 3 kez
gmz1991 gamze1806 benim de iz çok belirgin değil ama çukur oluştu 14 ay oldu azaldi ama geçmedi malasef. Sizin daha çok erken biraz daha toparlar
gamze1806 fob şimdi internetten araştirdim dediğiniz gibi faydasini gören çokmuş ameliyat yerim çok kötü halde inşallah bnde fayda görürüm.
Yorgunanne3 Rica ederim doktora yazdir istersen kendiniz alırsanız biraz pahalı..bide normal krem qibi sürüp bırakma..iyice deriye yedir tabiri caizse sanki hiç krem sürülmemis qibi olana kadar sür..qunde 3 kez uygula emin ol eski qörüntüden eser kalmayacak..çok qecmis olsun bu arada😘
gamze1806 gmz1991 dikine kesimmi sizinde, göbek bölgesinden aşsaği doğru benimki, birde zımba dikişler 😞
Yorgunanne3 gamze1806 emin ol benim wucudumdaki izler o kadar kötüydü ki anlatamam sana şuan yok diyebilirim..çok yakından iyice incelemediqin sürece o yüzden canını sıkma..🙃
gmz1991 gamze1806 yatay kesi ama hem uzun kesmiş hem çok alttan hemde bi kısmı çukur oldu ve hâlâ ara ara ağrı yapiyo. Kac kez kontrole gittim bişey yok diyolar. Ister isteme insanın canı sıkılıyo sizi çok iyi anlıyorum. Ize çok takılmayın ağrı sanci olmasin da zamanla izi solar elbet. Sağlıkla büyütün yavrunuzu
Yorgunanne3 gamze1806 bundan eser kalmaz sen dedimi yap..benim izlerim bunun 3 hatta 4 katı büyüklüğünde we bir sürü farklı yerdeydi ama şuan yoklar🙃
gamze1806 Yorgunanne3 inşallah benimkide gecer, göbek deliği üstünden bkini bölgesine kadar ben küçük bir yerini attim yani yaklaşik 25 30 cm kadar kesi var, çok üzgünüm, 5 tanede dren yeri var daha kafaya çok takıyordum. Çok teşekkü ederim 🙂