Kızlar ben hamileyken Demir B12 aklınıza ne gelirse değerlerim düşüktü tüm hamilelik boyunca ilaçları kullandım . Doğum yaptım doktorum sadece kan ilacını değiştirmiş buna devam et dedi diğer ilaçlar hakkında bir şey söylemedi .3 aylık oğlum şu an ama internette görüyorum emzirmede demir eksikliği b12 etki eder diyor , değerlerim ne durumda bilmiyorum ,tekrar kadın hastalıklarına çıkmalı mıyım ilaçlar için başka doktora mı gitmeliyim ilaç kullanmam gerekir mi ? Böyle durum yaşayanınız var mı önerinizi bekliyorum 🌸