Kızlar bebeğim 27 aylık bir sürü kelimesi var ama cümle kurmuyor sadece anne gel anne meme gibi bazen kelimeleri birleştiriyor genelde ııı diye ses çıkararak söylüyor gösteriyor sizin bebişleriniz ne zaman konuşmaya başladı geç kalmış mıyız konuşmaya ?