3 ay 26 günlük de düz hesap 4 aylık diyelim. Bizim sorunumuz şu öğlen uykuları asla 30 dakikayı geçmiyor 31 dakika olduğunu görmedim daha.
İdrar yolu enfeksiyonu vardı 3 kere falan tekrarladı hastanede yattık şuruplar derken pazartesiye şükür sünnet ettirdik (sünnet olunca geçiyormuş) çarşambaya kadar bı sorun yoktu korktuğum gibi geçmedi rahattık. Perşembeden bu yana gece uykuları haram oldu sıçrayarak uyanma çığlık atarak ağlamaları başladı normalde de çok düzenli değildi uykumuz ama 2 saat uyurdu gene şimdi 15 dakika 20 dakikka bazen 5 dakika bağırıp geri kalkıyor
Önceden huzurlugu enfekisyondandı ama şimdi enfekisyon da yok
Calpol veriyorum fayda etmiyor fitil denedim fayda etmiyor sıcak su torbası fayda etmiyor yatmadan önce duş aldiriyorum o da yok
Ne yapicaz biz bu çocukla bilmiyorum
Uykusuz kalmak bı yana neden bu kadar huzursuzlugu var
Aynı olan başına gelen bı öneri de bulunmak isteyenler lütfen bişey yazın 🥴🥴❗