Bebeğim 6 aylık akıntı için antibiyotik tedavisi aldım 2 tane biri 3 günlük diğeri 10 günlüktü. Bu sürede bebeğimin kakasının kokusu değişti ve kötü kokmaya başladı. Anne sütü alıyor sadece , antibiyotik tedavisi süresi içinde ek gıda tadımlara başladık ama bu bahsettiğim koku tadımlara başlamadan başladı. Antibiyotikten olur mu acaba ?