ebru1412y linosunannesiiii ikea muadılı olandan almıştım ben güzeldi ama yerde yemeği daha çok seviyor en azından yere attığı sey tekrar alabiliyor
mehmetalp42 linosunannesiiii Ablam chico almıştı memnun aslında ama benim biraz daha az yer kaplamalı, mutfağım küçük
linosunannesiiii ayisit dayısı alacak ama yinede o kadar para verdirmem uygun fiyatlı olmalı önerınız için teşekkür ederim
linosunannesiiii ebru1412y evımızde bahçemizde mutfağımızda her yerde masa var ama bizde çok severız yerde yemeyi de bebişler ilk etapta oturamaz
ElisaMom_ linosunannesiiii Ikea antilop kullandım kızıma çok iyi sağlam ama aşırı pahalı biseye gerek yok bime falan geliyor bazen denk gelirseniz onlardan alın
linosunannesiiii ElisaMom_ ikea antılop pahalı değil ki 1600 lira ama boyu ayarlanmıyor bide ayak desteği yok bime gelenlerden aldıkta pek içime sinmedı
ElisaMom_ ebru1412y çok sağlam kaliteli ürün yani bana göre ömürlük çünkü ayakları demir kimi mama sandalyelerin ayaklari plastik
ElisaMom_ linosunannesiiii yok ona pahalı demedim zaten bazı markalar çok daha pahalı onun için demiştim,Yanni o altı ayaklı olup olmamasina pek önem vermedim bı preoblem olmadı bizim için