mutlulukkkkk 2 saat olmasını bekleme bence saatte 1 mutlaka uyandırıp emzirmeye çalış çok hızlı değerler yükseliyor yenidoğan uykuya meyilli olunca şeker düşüyor ve uyandırmak için de zaman kaybediyorsun bu sefer açlık süresi uzuyor malesef, 36 günlük bebeğim bizim hala sarılık gözünde kaldı. Benim yaptığım hatayı yapmayın, fark ettiyseniz önce doktora kontrol ettir değerlerine bakılsın ama bu süreçte saat başı gece dahil emzir ve mama ver 1 ölçek takviye bize doktor öyle demişti. Sarılık kilo alımını da etkiliyor çünkü. Çabuk atlatılıyor ama emzirmezsen çabuk da kötüleşebiliyor o yüzden 5-6 gün az uyuyup sık emzir düzelir