Bir arkaşımın tavsiyesi ile onun doğum yaptığı hastaneye hamileliğimin ilk gününden bu yana gidiyordum doktorum çok şirindi benimle eşim ile şakalaşırdı kendisini çok severdik ,güvenimiz tamdı. Daha sonra eşim yakın arkadaşından o hastanede yeni doğan yoğun bakımının olmadığını öğrenmiş ve bana gelip gidip gel sezaryan yapalım bak küvez yok başka hastaneye gidelim diyip durdu. Annem göbeğimi kontrol ediyordu arada ve göbeğin inmediği aşağı gel geç olmadan başka hastanede sezaryan yapalım bak sen doğuramıcaksın diyordu. Ama ben tüm bunlara rağmen kendimi çok iyi hissediyordum morelim keyfim yerindeydi çünkü sadece bütün hamileliğim boyunca bebeğimin kilosuda dahil 10 kilo almıştımm. Daha sonra Geçen sene temmuz ayının başında düzensiz ama çok acı verici doğum sancılarım geliyordu hastaneye gidiyordum ama doktorum yalancı sancı işte herhangi bişey yok diyordu ama ben dayanamıyordum. Sonra bir gece 3 te 10 dk bir sancılarım gelmeye başladı 5 gibi hastaneye gittim ama bana muaneden sonra eve gidin doğumunuz henüz başlamamış dendi. Ertesi gün öğlen saatlerinde kahverengi sümüksü bir kanamam geldi ve annemi aradım o çalışıyordu bana kayınvalidene söyle dedi söyledim oda bana bende çalışıyorum kaynın ve benim eltim seni götürsün dedi. buna rağmen bütün gün bekledim gene gece sancılarım sıklaştı sabaha kadar bekledim annem vardiyalı bir işte çalıştığı için 10 da geliyordu annem gelince anne ben yürüyemeyecek kadar kötüyüm napıcaz dedim. Bütün özelleri aradık hiçbiri kabul etmedi 26. Haftadan sonra biz kabul edemeyiz dediler. O lanet hastaneye tekrar gitmek zorunda kaldım muaneden sonra evimin yakın olsa göndereceklerini ama uzak olduğu için yatışımı yaptıklarını söylediler. Saat 14:30 da yattım hastaneye suni sancı verdiler hemde 2 defa saatlerce yalvardım sezaryan yapın diye ama nafile ölüyordüm sanki annem ve birbirimize bakıp ağlıyorduk eşim yanımdaydı onu göndermedim oda bana bakıp özür diliyordu ağlıyordu. 8 saatlik ızdıraptan sonra zorla normal doğum yaparak oğlumu doğurdum bebeğin ağlamıyordu pisliğini yutmuştu kucağıma alıp öpemeden direk küveze koymaya karar verdiler. Bebeğini son kez gör başka hastaneye gidiyor dediler bana bende kalkmaya çalışırken bayılmışım. Bişeyler yiyip bebeğimi gördüm sonra eşim ve oğlum çiğlideki özel kent hastanesine gitmiş. 14 gün boyunca oğlum küvezde yattı bende sütümü sağıp sağıp götürdüm. Küvezdeyken küçük bir havele geçirdi 2. Gün çok zordu bizim için. Ben Urla devlet hastanesinde doğumumu yaptım size tavsiyem kesinlikle gitmemeniz ve doktoru araştırmanız ben doğum yaptıktan sonra lanet doktorun ne hasarlı bebekler doğurturğunu öğrendim. Şikayet etmek isteyince de sizin hatanız imza atmıcaktınız dediler bumu yani insan hayatı bu kadar ucuz olamaz. Biraz uzun kusura bakmayın 🙏🏻 Sevgiyle kalın 😘