begonviller bizimde öyleydi .4 buçuk yaşında kızım kardeşi olmadan öncede hep ortamızda yatmak istiyordu ,gece ağlayarak uyanıyordu ,korkuyordu galiba kabus görüyordu ..Bende hiç tepki göstermezdim uzun bi süre yattı ortamızda ,kardeşi oldu bi kaç ay sonra kendi baktım daha yatayım vs demiyor …Gece de uyanmaz oldu …Bende büyümesine bağladım ,galiba artık kabulleniyor odasında yatmaya ve eskisi gibi korkmuyor diye düşündüm