yks ya bu hemen düşük yapmissindir yok dış gebelik vs diyen doktorlari anlamıyorum ben , bende reglime 1 gün varken 56 ile öğrendim. Önemli olan 2 günde bir iki katına çıkması arkadaşlarında dediği gibi. Ben 4+6 da keseyi gördüm 6+4te kalp atışlarını duymuştum. Siz düzenli olarak kan verin artışı takip edin hakkınızda hayirlisi olsun inşallah 🌸