Çocuğum 16 aylık olacak yaptıklarımı taklit ediyor baba,anneanne,dede gibi şeyler söylüyor ama bana anne diye hitap etmiyor ayrıca kelime dağarcığı da azmış gibi geliyor bana gözünde bozukluk olduğu için tedavi amaçlı ekran izlemesi lazım günde 1 saat ne yapmalıyım eğitici şeyler de izletiyorum ama onları da söylemiyor