AkileUgur 2cocukluanne taze fasulye en çok gaz yapan yiyecektir. Yapmaz diyenlere aldirmayin... Yapıyor. Kimyon atıver biraz. Gazını alır.
123789 Ben lahana, karnabahar ve fasulyenin gazını alıyorum hiçbirşey olmuyor şükür. Tabi üstüne yine de kimyon döküyorum. Taze fasulyenin de yaptığını duymadım
-erCansu- 2cocukluanne yaparrrr bide ben yogurtla yemistim abuu gazın alası😂😂😂 guzel bi tecrubeyle anlamis olmustum