fatmaauras Hanımlar merhabalar oğlum 4 ay 10 günlük galiba diş ağrılarımız başladı sürekli eli ağzında salyası akıyor huzursuz uyuyamıyor tetagil gördüm ama bilemedim aramızda kullanan var mı tecrübelerini paylaşabilir miiiii
masterchefiniz fatmaauras benimde aynı karanfili iyice ezip zeytinyağında beklettim bir gece sonra sürdüm damaklarına rahatladı biraz
likeli fatmaauras diş değil de 4. Ay atağı olabilir. Diş olduğundan emin misiniz? Emin olmadan herhangi bir ilaç vermeyin bence boşuna ilaç vermiş olursunuz.
fatmaauras likeli atak zaten var belli o uykuları çok azaldı huzursuz ama çok salyası akıyor eli sürekli ağzında
esra196514 fatmaauras tetagil görümcem kullanıyor çok işe yaradı yarım saat 45 dk da olsa rahatlatıyor dedi. İçinden 3 5 tane de ben aldım denedim ama benim bebeye tık demedi. Bilemedim bende 🤷
likeli fatmaauras o aylarda salyalanma artışı ve eli ağıza götürme çok normal diş belirtisi değil. Birkaç ay daha devam eder salya