YorgunEbeviyen Ben oğlumla gidicek bir yerimiz olmadığı için pazar hariç hergün mağazaya gezmeye gederiz 🤣😂sizde öylemiziniz gezme amaçlı çoçuklarınızı mağazaya götürürmüsünaz
Ccyyln YorgunEbeviyen ben kızımla gidiyorum ama her gün değil haftada bir. AVM de ayın alanı var 1 saat oynuyor , yemeğimizi yiyoruz geliyoruz. Diğer kızım 9 aylık henüz öyle bir yere pek götürmedim.
YorgunEbeviyen bisenakillisinzaten her bölüm olan mağaza mesela ayakabı telefoncu takıcı bütün herşey içinde oyun yeri falan
nrsnygt Hava iyi oldukça parka çıkarın, doğaya çıkarın. Keşifler yapın sokakta. Magazaya yada AVM içindeki oyun alanları çok tercih ettiğim yerler değil. Bir sürü insan bir sürü hastalık bir sürü nefes. Acık hava ikinize de iyi gelir
YorgunEbeviyen nrsnygt teşekkür ederim canım yorumun için ya işte soğuk ya hava bide gidip gelmek biraz zor oluyor biraz da dışarda hava alıp oraya arabaya falan bindirip getiriyorum eve haklısınız tabikidi ♥️