Oğlum 9 aylık olmak üzere ve 7 kilo mamayı kesinlikle içmiyor ek gıdayı severek yiyor. Doktor mama vermen lazım yoksa kilo almaz dedi. Bi kaç gündür zorluyorum 2 ölçek zar zor hatta kaşıkla içiriyorum. Ben mamayı yapıp bisküviyle falan karıştırsam besleyiciliği aynı kalır mı? Yine kilo alır mı