Bebeğim 13 günlük sürekli emziriyorum ama doymuyor tüm gün bitişik geziyoruz resmen memeden ayrıldığı an ağlıyor memede uyuyor çekince bu seferde uyanıp uykusuz kalıyor ya da mama ile uyuyor günde 3-4 kere mama veriyorum ama içim çokta rahat etmiyor sizler mama veriyor musunuz/verdiniz mi