sadmomy bende gecen ay aldım 1 yasına geldı kızım keske once alsaydım cok memnun kaldım 🙏 hele grıp zamanı aşırı ıyı oluyor normal zamanda kullanmayı tavsiye etmiyorum doktor da oyle dedı cok yogun akıntı zamanı kullan cok tıkanırsa hırlama gıbı olursa onun dısında yapma dedı bende oyle yapıyorum