Kızlar Bebeğim 2 yaşında gece sürekli uyanıyor memeyi bıtaktır dım zamanı da gelmiş geçiyordu ama en cokta memeyi bıraktırma sebebim gece aralıksız uyur diye 1 ay oldu bırakalı ama hala gece sürekli uyanıyor bazen ağlama krizine giriyor bazen ayakta sallaamı istiyor bazen su içip hemen uyuyor desem ki meme istediği için sürekli uyanıyor denemek için memeyi veriyorum hatta ağzına yaklaşıyorum kesinlikle almak istemiyor ne zman gece araklıksız uyuyuyacak sizinkiler nasıl