Sevgili anneler lütfen deneyimlerinizi aktarın. İlk bebeğim çok üzülüyorum ve korkuyorum. Bir antibiyotik verdi bide iki farklı buhar. Burnu tıkalı, nefes almakta güçlük çekiyor :( öksürüyor. Emmede zorlanıyor :( hapşırıyor. Burun akıntısı da var. Bende hastayım bu arada :(