Bebeğimin yaklaşık 8 gibi uykusu gelir ve rutinlerini yapıp uyuması vs 8.30 diyelim her şey güzel buraya kadar ama 15 dk sonra başlıyor ağlamaya biraz sallıyorum beşiği sakinleşiyor gidiyorum hop 10 dk sonra tekrar bu sefer kalkmaya çalışıyor kalkıyor alıyorum ayakta sallıyorum yani 12 ye kadar zulüm geçiyor derine daldı mı sıkıntı yok geceleri uyuyor ama o ara neler oluyor çok bunaldım ya yaşayanlar tecrübelerini paylaşabilir mi 😖😖😖