amansallagitsin Sonsuz32 her yas grubunda ayni risk mevcut. Haberlerde gormustum aneztezi tozu biraz fazla verilmis uyanamamis. Yani cocugu iyi degerlendirip anesteziye uygun mu degil mi iyi arastirilmali.
limonzeytinmom Sonsuz32 ne için? Benım kızım 3yas 3 aylık dişleri için genel aneztesi olması gerekiyor şuan araştırma aşamasındayız ama olması gerekli 8 diş tedavilik 🫣
Sonsuz32 Ogulluana gozundekı dıkısler alıncak 2 kere yapıldı anestezi bırkere hemn uyandı sonra 2 cıde bıraz fazla surdu 3 kez olcak
Sonsuz32 limonzeytinmom gözünden amılayat olmuştu gözünde 3tane dıkıs alındı 10 tane daha var onlar alıncak 22ocakta 3kez anestezi verılcek ve çok korkuyorum
limonzeytinmom Sonsuz32 Ayyy cok geçmiş olsun Allah korusun evlatlarımızı. Bende korkuyorum valla o yüzden suan cok diken üstündeyim Allah beterinden korusun tabii 😔
Sonsuz32 limonzeytinmom bende aynı durum dayım saol ayn allah beterınden korusun rabbım sağ salım çıkarır inşallah