efeninannesi4207 bic başka nasıl olur bilmiyorum muhtemelen kargoyla canım hangi şehirdesiniz konya ben
efeninannesi4207 pinar61 evet ama orası da ağır paket olduğu için kesim yapar bilmiyorum ne kadar olduğunu
kubra00k Oğluma 5 olsaydı alırdım . Ama artık 6 numara kullanıyor. Güzel bir fiyata veriyorsunuz. Kullanan almalı