Kızlar bebeğimde hırıltılı solunum var. Bugün doktora gittik ve biraz aşağı inmiş antibiyotik verelim dedi azitro verdi. 5 gün 3ml kullanmamı söyledi. Bebeğim 15 aylık.
Ama araştırınca çoğu doktor bronşiolit vs durumlarında antibiyotik kullanılmaz diyor ne yapacağımı bilemedim gereksiz antibiyotik kullanmak istemiyorum. Yarın başka bir doktora daha mı muayene ettireyim kullanmadan önce