Annelerim merhaba kızım doğduğu günden Bu yana gaz sancısı çekiyoruz ve haliyle gündüz gece uykularımız hep çok kötüydü. 3. Ay geldiğinde durum daha kötü oldu. Tüm gece gün boyu sancıdan uyuyamıyor ben azalacak diye beklerken dahada arttı başka bir şeymi acaba diye nöroloji uzmanına danıştık çok şükür bir şey çıkmadı. Bunu yaşayan var mı