gonul_hanim Bebeğim 2.5 aylık göğsünde balgam birikmiş doktor ilac verdi onu kullandigimizdan beri kakada çok fazla mukus çıkmaya başladı sizce ilaçtan mı yoksa başka bir sorun mu var😮💨
Birbahargunu gonul_hanim kakadan çıkıyor öksürdükce balgam geliyor onu yutuyor ve kakadan çıkıyor kızımın da bronşiolitte öyle olmuştu
beyzaikraa gonul_hanim merhaba aynı durum kızımdada var öksürük yok ama balgamı var hangi ilacı verdi acaba
seyma51 YouTube dan Osman gönülal balgam hakkında bi video paylaşmıştı diye hatırlıyorum bi bakın isterseniz o doktor güzel anlatıyor