2 yıl önce çok ciddi ateş ve baygınlık ile hastaneye başvurduk ve bu zorlu süreç başladı.Önce fmf mutasyonu çıktı ve ilacına başlandı fakat hala devam eden ateşli atakların sebebi bulunamıyordu.Bir çocuk on günde bir sürekli boğaz enfeksiyonu olur mu.Antibiyotiğin biri bitmeden yenisine başlıyorduk.Ve bu antibiyotik kullanımı çocuğun karaciğer fonksiyonları bozdu.Bu kez onu düzelttik.Fakat ataklar hala devam etmekte.En son bir çocuk doktoru bu olabilir mi dedi?Prednol uyguladı evet o gün yatıştı hatta geçti sonra bir daha ama bu kez atakların arası daha sıklaştı.Psikolojimiz mahvoldu.Artık kafam çok karışık.Geçer mi bilmiyorum