Bebeğim 4 ay 9 günlük. Herşeye cok meraklı Ben yemek yerken beni izliyor heycanlanıyor ağzından sular akıyo yani o derece sanki istiyomuş gibi. Bu arada mama ile besleniyor ve mamasını cok zor yiyen bi bebek. Yani iştahlı bi bebek aslında hiç değil.Ama ben yerken versem yicek gibi sanki ya bilemiyorum yedirsem mi sizce?