Geçtiğimiz hafta yaptırdım. Ağızdan çocuk felci damlası, iki koldan da hepatit ve 5li karma aşıları yapıldı. Sabah yaptırmıştım, bütün gün keyfi iyiydi ama gece ateşlendi. Biraz kendisi savaşsın diye ilaç vermedim; ama hep aynı yüksek derecede kalınca 1 kaşık dolven verdim. Biraz sonra düştü ateşi bir daha da çıkmadı. Kollarında şişlik de olmadı.