2 ayı doldurduk bizde aynı durumdayız suan gazmi başka biseymi onu dahi bilmiyorum. Surekli huzursuz bazen ağlama krizleri. 3 hafta önce başladı bu durum bi anda gündüzleri uyumamaya başladı 1 hafta düzeldi gibi derken yine aynısı oldu. Toplasan 1 saat etmez gündüz uyuduğu gece artık bayiliyo ama oda sürekli uyaniyo zaten. Bu 2. Ayda birsey var bence 4.ay atağından farkı yok sanki ne yöntemle uyutcagimi şaşırdım. Huzurlu bebekleri gördükçe çok heves ediyorum çünkü bebeğimi doyasıya sevemiyorum bile sürekli huzursuz olduğu icin 🥲🥲🥲