Bio gaia dan 2 şişe bitirdim bence kısmen faydası var ama 3.şişeyi almadım. Hem çok küçük hem çok pahalı hem de pahasına göre faydasını göremedim. Bize eczacı direkt verdi odada tuttuk ama buz dolabında saklanması lazım diye buraya yazmışlardı ben de şaşırmıştım.