aybukesimsek KIZLAR HOOVER 10 KG WİFİLİ KURUTMA MAKİNESİ ALDIM İKİ ÜÇ KERE ATTIĞIM KIYAFETLER ÇOK GÜZEL KURU ÇIKARDI AMA BUGÜN 1 BUÇUK SAATLİK PROGRAMA ATTIM NEMLİ ÇIKARDI SEBEBİ NEDİR ACABA ÇAMAŞIRI FAZLA MI ATTIM KURUTMA KULLANANLAR BİLGİLENDİRİRMİSİNİ
sfirat aybukesimsek memnun musunuz? Ben de dün siparişini verdim. Elektrik faturanıza ne kadar yansıdı acaba?
tubiiik_ aybukesimsek benım ve eşimin kıyafwtını hepsi bir aradaya atıyorum kuru cıkıyor kzıımın camasırı az oldugu için hassasa attım 1,5 saat onlarda kuru cıkıyor camasır coksa nemli cıkartmıs olabilir
ebru1412y aybukesimsek ay bende altus aldım yeni bi kaç günlük henüz, tecrübeli olanlar bilgilendirme yaparsa cok ıyı olur Bı kaç defa attım o tozlar filan ağzım açık kaldı cidden benımkierin hepsi kuru cıktı bi kot biraz nemlıydı o da aralarında bi taneyi zaten buyuk kolaylıkmış ciidenn
emosss__ aybukesimsek wifili nasılsın oluyor bende bugün aldım arçelikten daha gelmedi ama wifili değil
cns62033 Bi de tam programına göre kullan ben pamukluyu skısa program diye sentetiklere atıyordum hem kurumuyor hem küçüldüler.pamukluya atıyorum 4 saatlik o kurutuyor cok. Bİle olsa
aybukesimsek cns62033 oğlumunkileri hassasa attım diğer kıyafetleri hepsi bir arada olan programa atıyorum çünkü her zaman pamuklu ayrı pantolon ayrı atmıyorum birde çamaşır biriktirmeyi sevmediğimden hemen elime denk geleni atıyorum
aybukesimsek sfirat şuanlık memnunum canım 3 gün oldu alalı henüz fatura farkına birşey diyemem mesela hassas programa oglumunkileri atıyorum 1 buçuk saat çalışıyor ya diğerlerini hepsi karışık olana atıyorum o da 3 buçuk saat sürüyor
cns62033 sfirat ben 1 yıl oldu alalı elektrik faturamıza bişey yansımadı.mesela bizim kurutma hergün çalısıyor bebişten dolayı.ve evde elektrik fuzuli kullanmamıza ragmen 260 bu ay diğer aylarda hep bu civarda
sfirat Gzdeymn 500 lira çok değil mi? Bizim o kadar makina çalışıyor anca 500 600 geliyor. Acaba çok sık mı kullanıyorsunuz? Şaşırdım açıkçası
aybukesimsek tubiiik_ 2 gün biriktirmiştim oğlumun kıyafetlerini bende 1 buçuk saate attım çok olduğu için nemli çıkardı herhalde bende eşimle kıyafetlerimi hepsi bir aradaya atıyorum kuru oluyor bundan sonra az kıyafet atarım
ebru1412y 16momm servisi günlük kıyafetleri dolap kuruluğu sentetik de kurut dedi onda kurutuyorum bebek kıyafetleri de hijyende kurutuyorum
aybukesimsek emosss__ telefona uygulama yüklüyorsun ordan çalıştırıp durdurabiliyorsun benim bulaşık makinemde wifili