3 Yaş kızım var. Kakasını yapınca hala lavaboda yıkıyorum. Doğdu doğalı hep lavaboda yıkadım. Islak mendil tuvalet kağıdı vesaire kullanmıyorum hiç kullanmadım da. 23 aylıktan bu yana da tuvalet eğitimi var. Ama bu tuvalet sonrası yıkama artık eziyet olmaya başladı kızlar ya. Çocuk durmuyor pantolon külot hepsi ıslanıyor ağlıyor kaçıyor. Başka türlü bu temizlik nasıl yapılır. Kolay yolu var mı ? Temizliği kendisini yapması bayağı yıllar sürecek gibi. Sizler nasıl yapıyorsunuz kolay olarak.